TV 2 Play er det ideelle valg for dine videoreklamer
oplever en stor effekt af videoreklamer.
Addressable TV er langt mere effektivt
end andre reklameformater
Fullscreen Reklamer og Brugernes Opmærksomhed
Videoreklamer konkurrerer ofte med andet indhold om opmærksomheden. På TV 2 Play ser brugerne mere end 90% af reklamerne i fullscreen, hvilket betyder, at reklamen vises i fuld størrelse uden afbrydelser og uden at blive omgivet af andre elementer. Dette giver en dybere visuelt indtryk og en brandoplevelse, brugerne husker.
Høje Completion Rates
Completion rates, også kaldet view-through-rates (VTR), angiver hvor mange, der har set en online videoreklame fra start til slut. På TV 2 Play ser 98% af brugerne reklamerne til ende. Med en så høj VTR øger TV 2 Play chancen for, at brugerne forstår og husker hele reklamens budskab.
Reklamer med Lyd: Forbedret Budskabslevering
Nogle medier viser videoreklamer uden lyd, hvilket begrænser budskabets mulighed for at blive husket. På TV 2 Play vises alle reklamefilm med lyd, medmindre brugeren aktivt vælger at slå lyden fra. Lydbilledet skaber stemninger og rammer på et dybere plan, hvilket giver annoncørernes budskaber gode muligheder for at forankre sig i brugerens bevidsthed.
Optimal Eksponering på TV 2 Play
På TV 2 Play sørger vi for, at dine reklamer får optimale betingelser for at blive set, hørt og forstået. Reklamerne bliver set til ende, vises in-screen og fylder hele skærmen. De bliver vist med lyd på i et brand-safe miljø, omgivet af dansk kvalitetsindhold. Din reklame skal bare fortælle historien, så klarer vi resten.
TV 2 Play er et Brand-Safe Miljø
Det kan være udfordrende at sikre, at videoreklamer ikke associeres med brugergenereret indhold, der kan skade brandet. TV2 Play tilbyder et brand-safe miljø, hvor indholdet danner en tryg ramme om reklamerne. Brugerne ser dem altid i en sammenhæng, der ikke påvirker annoncørerne med negative associationer.
Få en gratis handlingsplan.
Det hele starter her, når du kontakter os.
Fem gode grunde til at annoncere på TV 2 Play
01.
02.
03.
04.
05.
Et par ord om mediebudget
Minimumsbudget for TV 2 Play er 2.000 kr./ md. Til gengæld når du langt for 24.000 kr. på TV 2 Play på et år.
Vi kan nemlig segmentere på demografi. Altså hvilket køn og hvilken aldersgruppe du vil henvende dig til.
Vi kan også segmentere på geografi, og vælge region, endda helt ned til enkelte byer. Du kan eksempelvis vælge at reklamere i halvdelen af Odense, hvis du ønsker det.
Endelig kan der segmenteres på adfærd på TV 2 Play. Altså ud fra hvilke program brugerne ser, eksempelvis boligprogrammer, børneprogrammer, nyheder, sport. Det er selvfølgelig noget vi kan hjælpe dig med.
Det er segmenteringen, der definerer prisen for dine visninger.
JEG ER BARE LOKAL, SÅ DET ER VEL FOR DYRT FOR MIG?
I eksemplet her ser du en reklame, vi har produceret for en autoforhandlerkæde. Den er afviklet udvalgte steder på Fyn. Det betyder vi kommer tættere på kunderne og undgår sammenfald med andre forhandlere i samme kæde.
Der skal ikke sælges mange biler, før pengene er tjent hjem. Og dét du skal overveje, er ikke om du skal bruge flere penge på marketing. Du skal bare bruge dem du har rigtigt.
Derfor tilbyder vi en GRATIS handlingsplan, så du kan se om TV 2 Play giver mening for din virksomhed.