Reklameblokke på TV 2 Play

TV 2 Play tilbyder to forskellige typer reklameblokke: on demand og live.

På TV2 Play findes der 2 typer reklameblokke

On Demand Reklameblokke

Når TV 2 Play’s abonnementer ser on demand, f.eks. et afsnit af “Badehotellet”, som de missede i sidste uge, vises der en individuelt tilpasset reklameblok, inden programmet starter. Reklameblokken varer typisk mellem 1 og 3 minutter og er skræddersyet til den enkelte abonnent.

Live-tv Reklameblokke

Når abonnenterne ser live TV på TV 2 Play, f.eks. en fodboldkamp, TV 2 nyhederne eller X-Factor, så udskiftes den traditionelle reklameblokke med særligt tilpassede blokke. Teknikken bag denne tilpasning kaldes Dynamic Ad Insertion, og det er her din reklame kan komme.

Se filmen som TV 2 Play har lavet

Personlig tilpasning af reklameblokke

For begge typer reklameblokke gælder, at indholdet varierer fra abonnent til abonnent. Reklameblokkene er særligt sammensat til den enkelte bruger baseret på vedkommendes præferencer og seermønstre. TV 2 Play matcher annoncørernes ønsker med hensyn til målgruppens alder, geografi og interesser, når reklameblokkene sammensættes.

Denne tilgang sikrer, at hver reklameblok er relevant og engagerende for den enkelte abonnent, hvilket både gavner seerne og annoncørerne.

Få en gratis handlingsplan.
Det hele starter her, når du kontakter os.

Fem gode grunde til at annoncere på TV 2 Play

01.

Præcis målretning og detaljeret segmentering

02.

TV 2 Play har i dag over 1 mio. abonnenter og 2 mio. mdr. brugere

03.

Placeres omkring TV 2-indhold i velkendt høj kvalitet

04.

Ses mest på stor skærm og næsten altid til ende

05.

Nemt, troværdigt og effektfuldt med høj ROI

Et par ord om mediebudget

Minimumsbudget for TV 2 Play er 2.000 kr./ md. Til gengæld når du langt for 24.000 kr. på TV 2 Play på et år.

Vi kan nemlig segmentere på demografi. Altså hvilket køn og hvilken aldersgruppe du vil henvende dig til.

Vi kan også segmentere på geografi, og vælge region, endda helt ned til enkelte byer. Du kan eksempelvis vælge at reklamere i halvdelen af Odense, hvis du ønsker det.

Endelig kan der segmenteres på adfærd på TV 2 Play. Altså ud fra hvilke program brugerne ser, eksempelvis boligprogrammer, børneprogrammer, nyheder, sport. Det er selvfølgelig noget vi kan hjælpe dig med.

Det er segmenteringen, der definerer prisen for dine visninger. 

JEG ER BARE LOKAL, SÅ DET ER VEL FOR DYRT FOR MIG?

I eksemplet her ser du en reklame, vi har produceret for en autoforhandlerkæde. Den er afviklet udvalgte steder på Fyn. Det betyder vi kommer tættere på kunderne og undgår sammenfald med andre forhandlere i samme kæde.

Der skal ikke sælges mange biler, før pengene er tjent hjem. Og dét du skal overveje, er ikke om du skal bruge flere penge på marketing. Du skal bare bruge dem du har rigtigt.

Derfor tilbyder vi en GRATIS handlingsplan, så du kan se om TV 2 Play giver mening for din virksomhed.

En del af

TV-Kampagne.dk er en del af

Lille_Premium_Play_sticker_Verti